Followers

Monday, December 26, 2011

JUARA TARIK TALI dan malang disebaliknya

yea...itu la tajuknye...hahaha...team aku jadi juara tarik tali!!!!wooowww!!!!!kitorg x buat satu training pon sblm nk masuk pertandingan ni..mmg tawakal je..bersedia je nk kene tarik..hhahaa..tp alhamdulillah..hasil menjerit2 mcm org gile kat tgah padang,n lpaskan sume kekuatan utk tarik tali ni..kitorg jadi juara...!!!hehehe...
tp ade malangnye disebalik kemenangan ni...

mlm tu aku p mkan dgan jannah,then tgah sdap2 mkan tu..tibe aku rase mcm muscle bhgn pnggang aku ni saket sgat...rase mcm nk sendawa n muntah pon ade..mule2 ingatkan angin..aku pon carik la port nk buang angin tu...tp saket tu jd makin teruk..aku ajak jannah balik sbb da x thn..then aku mandi,lpas tu terus tido..tgah sdap2 tido tu..tibe2 aku terjage n saket kat bhgn blakang badan aku ni jadi lg teruk...aku cube urut slow2...tp makin lame makin teruk n aku makin susah nk bernafas...

last2 aku kol rizman(dak bilik aku),aku mintak tlng dia blik bilik sbb aku nk dia urut aku..then membe2 laen pon dtng tgok aku...mase rizman urut tu...pernafasan aku makin reda,tp muntah plak yg kuar..then dorg bwk aku p pusat kesihatan kat dlm uitm..lpas tu aku naik ambulan,then terus shoot p hospital tunku ampuan rahimah...smpi2 je sane,aku masuk wad kecemasan...

mase dlm wad tu...mcm2 org, mcm2 perangai n mcm2 saket aku dpt tgok..tp majoritinye org masuk situ sbb bergaduh...berdarah2 kepale dorg..aku ni terpakse la baring mengiring sbb x snggup tgok kepale dorg yg berdarah tu...then nurse ni pon amik la darah aku...baru aku tau betapa seksa nye nk amik darah!!!!!!!!saket!!!rase nak sepak je nurse tu!!hahaha..then aku masukkan jaruk yg besar gedabak kat tangan aku tangan aku..dia kate utk masukkan ubat...aku wat urine test sbb dorg takot aku kene batu karang...tp aku sgat yakin yg aku xda penyakit batu karang...aku yakin saket ni sbb bnda laen...

then pkol 4 pg aku kuar wad..aku kol pakcik yg bwk aku td,then smpi je kolej,aku mmg rest cukup2..rase penat sgat...lpas dr kejadian tu...saket blakang aku ni kadang2 menyerang jgak..mmg aku pnggil membe aku tlng urut..tp skrg ni da ok..da xda saket2 da...alhamdulillah..aku harap tu la last aku masuk hospital..lpas dr sume ni bru aku bgtau mak,mak mcm terase sbb aku x bgtau awal2..sori mak..tp daus x nak mak risau...si dia pon mcm terase sbb x bgtau awal...sori guys..i don't want to make u guys worried about me..

da la...aku ade amik sikit gmbr mase tarik tali!!!mmg gempak beb team aku!!!!!tp gmbr kat hospital xda...hehe
 -
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
tersungkur bai dorg!!!haha

team teddy + team bear...

tarik!!!!!

we will never give up!

hasilnye!hehehe


****sory mak sbb x bgtau awal2****

No comments: