Followers

Monday, December 12, 2011

G.E.M.A

seperti yang tertera di atas..
aku masuk pertandingan GEMA..
whick is stands for Gemersik Irama Malaysia..
GEMA ni pertandingan nyanyi lagu irama malaysia..
so aku pon bersilat2 la p carik lagu irama malaysia kat plaza alam sentral..
carik2 pnye carik2...
last lagu kat utube jgak aku bedal..
hahahahha...
membazir je beli CD Saleem...
prektis pnye prektis...
smpi la saatnye..!!!!!!
nk terkencing aku dibuatnye sblm nk start persembahan tu..
aku dpt last skali plak kan..
nasib baek dpt audience yang nk menyokong...
nyanyi pnye nyanyi...
aku pon dpt la nmbr 3...
jadi la dr xda ape2 kan...
merase jgak la menang dlm pertandingan...

tgok la gmbr2 mase pertandingan ni k..=)

peserta2 pertandingan...

pnye la seksa nk melenggokkan lagu irama malaysia ni!!!hehe

gua menang beb!!!hehehe...

gua dpt jd duta dd's perfume beb!!!!hahaha..gebang je lebih..

pemenang2 mlm tu...satu2nye teruna yg menang taw!!hehe


petikan akhbar pasal malam GEMA..hehe

full story about GEMA in utusan harian...heee~~~

*aku nyanyi lagu pantun budi =)

****aku sangat sayang dia****

No comments: