Followers

Wednesday, December 21, 2011

HKB112(SENI ASAS LAKONAN)

assalamualaikum org kampong!!!!!
ehehe...
ok2...mls nk wat mukaddimah..terus masuk cite..
hari ahad lpas(17.12.2011) aku ade pementasan teater..
pementasan ni kire mcm final exam utk kelab drama ni..
so setelah da berhari2 team aku pulun practice...
setelah berhari2 kene hentam dgan lecturer smpi dia ckp "you are the weakest team"..
kitorg pon kuatkan semangat utk perform well mase mlm pementasan tu...
then perform2 pnye perfom, lecturer puji n ckp.."physical theatre are the strongest team for tonight"...
mmg kembang satu bdn aku dibuatnye..hehehe
dlm play ni...
watak aku sbg ayah n suami...
kire watak sampingan n sipi2 utama la..hahahah
then aku jgak kene menari...
FYI...
aku sgat minat menari, sejak dulu lg, tp xda pendedahan je...
so bile da dpt chance ni..mmg aku tnjuk bakat aku abis2 la..
alhamdulillah..kene puji!!heheh..
tapi satu pengajaran aku dpt dr drama ni..
AKU X NAK ADE MISAI SAMPAI TUA!
ok done with all those merepek things...
tgok je la gmbr2 ek...
rambut aku kene tepek bedak sbb nk nmpkkan uban...padahal xda effect pon..hahaha

aku suke gmbr ni!!!tp selipar aku tu wat rosak gmbr!hehe

ni la bini aku utk mlm tu...guess what..name watak bini aku INTAN..huahahaha.

putih stands for human,merah plak utk patung..hehe

sakai kan?hahahha

perebutan org yg disyngi!hehehe

PHYSICAL THEATRE!!!!!rindunye nk berdrama lg..haihhh

sume in character...hehe..

yeah!!!aku rindu korg la siot!!heeheh

*x sangke dia datang tgok persembahan saya...kalo la saya tau awal..bole saya perform semangat2..hehe"

3 comments:

DeeyraZee™ said...

happy nyer tgk korang.. nak drama jugak!! hehehe <3

CikHoneyBee said...

fuyooo.. best nye. Nmpk lain byle bermisai. haha

APi said...

hari tu tak semangat ke hape?