Followers

Monday, December 26, 2011

trip to janda baik bersama AD221 part 2...

assalamualaikum...
=)
sblm aku start cite...
aku nk bgtau yg cite ni da basi...
tp aku ttp nk post jgak...
hari tu aku p janda baik..
tarikhnye aku da lupe..hehe
lecturer kitorg bwk p janda baik sbb dia nk bg kitorg relax sblm nk berhempas pulas dgan final project...
so kitorg pon bersilat2 la p sane...
smpi2 je sane kitorg da nmpk khemah...
tp da tgok yg peginye sikit...
so pn.zureen sumbat sume student dlm challet...
tp aku dgan membe aku dok dlm dorm...
sbb laki yg p sikit je...
at first,mase plan nk p janda baik ni..
ramai yang nak pegi...
tp bile da hari kejadian..
ramai gile x adi pegi sbb ade hal masing2...
aku pegi sbb nak lepak dgan membe + bercuti dgan si dia skali..
hikhik(gelak gatal)..
hahahaaa..
aktiviti kt sane bebas je..
xda nak kene pakse bngun awal pagi..
kene maki2..
tu sume xda ok, kitorg p jande baik mmg utk relax..
so kesimpulannye...
BEST!!!!!
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-


byk tu je la lakinye..yg laen sume pmpuan...hehe

mase mule2 smpai..muke bahagia sbb nmpk sungai!!!wooowwww

karoke time!!!!eh..kami berduet la!hehe..~~dua..insan..sedang bercinta~~

saya paling besar..da diam!


da nak balik~~~~uuuwwwaaaaa

style beb gmbr ni!!!aku amik port tepi skali sbb belah kanan da penoh..hahaha

ni la dak bilik aku..aku je free hair..hahaha

yeah!!!graphic rawks!!!!!*khemah yang tersadai*



****i miss her...a lot****

No comments: