Followers

Saturday, January 21, 2012

selamat tinggal semester 2!!!!!woot woot!!!

Dengan berakhirnya exam 20th century design..
maka berakhir lah sudah semester 2...
mlm tu kitorg jalan2 kat icity..
then p la karoke kat sane...serious mahal dowh!!!!!!!!!
agak x berbaloi la kan~~
then pnye syok berjalan sampai x sdar jam da pkol 12 lebih...
kitorg naik Giant wheel...
mase mule2 nk naik tu kepale da rase semcm da..
tp da smpai atas baru rase ok..
tp membe2 aku plak yg menjerit...
ha...lupe nk bgtau...
mase kuar tu...i sorg je anak dara...
lg 12 org anak teruna...\
susah btol nk jage!!!!!!hehehe
then kitorg stay up kat nasi lemak cinta sayang smpai pkol 6 pg..
sbb lpas pkol 12 pintu utama uitm da tutup..
so da x bole masuk...
then da lpas subuh,kitorg jalan kaki dr pintu seksyen 7 uitm smpai kolej seroja..
dak2 uitm tau la jauh mane kan...
aku plak kene jalan lagi sbb kolej meranti kat seksyen 2...
jalan sambil senyum sbb hati berbunga2..hahaha
da la...
jari xda mood nk taip panjang2...
hehe..
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

suare da abis sbb melalak kat cni!!hehehe

sarangheyo!!!!!!!!

saya suka gmbr ni!!!=)

dua2 muke nervous sbb mnda ni tnggi sgat..hahaha(rambut saya serabai~)

muke masih segar lg..hahaha...

kami sedang khusyuk!ini candid...hikhik..

*saya sangat bahagia malam itu*



No comments: