Followers

Monday, June 8, 2009

perjumpaan semula

6 jun 2009
salam yo...
haha...
aku lepak kat mid valley dgan kwn2 aku...aku p dgan mas,affan,ziera,ikin n pkawe dia ntah ape namenye...akim kot...lantak la..pape pon...walaupon penat ya amat tp dia punye best pon teramat amat..aku tgok wayang..citer jgan pndg blakang congkak...dr mule citer smpi abis citer aku x stop gelak..dgan ikin yg gelak mengalahkan aku...hahaaa..!!!kitorg mmg susah nk jmpe sbb 2 kalo jmpe mmg kitorg mmg enjoy abis...lg2 ade pasangan yg baru menjadi...huhu..mmg bahagia tgok dorg...aku ni bile lg...hahahaaa..satu persoalan yg x mungkin ade jwpn...benda ni sume kitorg da plan sejak smlmnye(5 jun 2009)...aku dgan keje x siap p jmpe dorg sbb da rindu kat dorg...malangnye aku xda duit time nk kuar 2..ape lg..JALANKAN KEJE MEMBODEK..!!!!smpi mak aku kat umah aku pon wat2 lipat kain sambil menghasilkan muke yg cute..bile mak aku masuk bilik aku pon senyap la follow mak aku...akhirnye dgan power MEMBODEK yg aku ade..dpt la duit yg cukup utk hangout dgan besties aku...



adela gmbr2 yg sempat ziera amik..



No comments: