Followers

Saturday, June 13, 2009

ape da jd aku pon x taw..

sejak akhir2 ni..
ape da jd dgan abah aku pon aku x taw..dia asyik cengih(marah) je tgok aku..ape yg aku wat ade je yg x btol..hari kamis dia gune motor aku sbb nk p pasar beli brng kntin...then pd esoknye dia tinggal motor aku kat kntin sbb dia blik kg dgan abg aku...aku lak nk gune motor sbb nk wat keje..aku pon kol la dia sbb nk tnye pasal moto..then dia kate gune la motor skuter yg ade kat umah 2..aku da ckp yg aku x reti bwk motor..dia pakse gak suro aku bwk motor skuter..smlm aku pon try bwk motor 2..nk taw ape jd?..x pasal2 aku hampir accident bile motor..sbbnye motor 2 x ley nk corner lipat..dia kene perlahankan motor kaw2 baru ley corner..aku yg hampir langgar divider pon tekan brek la sekuat hati tp tayar blakang lak wat hal..tayar blakang terseret ke dpan..jd melintang la motor aku..then ade kete yg nasib baik slow dtg dr tepi aku..NASIB BAIK SLOW..kalo x................

1 comment:

Fadhira™ said...

lorhh..bwk brsabar je weyh..tp kn aku pelik..npe skuter ko xleh bwk?bukn sng kew??