Followers

Saturday, September 3, 2011

SUkan KOLej=SUKOL

assalamualaikum yaw!!!
mase sem 1 dulu..aku penah masuk sukol...
kalo nk tau sukol tu ape,bole rujuk tajuk di atas ye...
n then pnye la pening nk masuk sukan ape...
ingatkan nk masuk sukan boling tapi yang nk masuk same dgan aku x hebat plak kan..
so cancel la nk masuk boling...
then satu hari tu membe aku ajak la masuk satu sukan ni...
aku pon dengan segan silu nye join r...
sbb sukan ni agak extreme dan susah nk wat...
training dlm mase 2 3 hari je...
then terus masuk pertandingan...
ingatkan xda chance nk menang...
skali dpt nmbr 3 beb!!!!...
saya ulangi nmbr 3!!!!!...
membe aku ade tngkap gmbr sket mase pertandingan tu..
korg tgok la k...
hikhik...
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
 ni manager sukol utk kolej meranti...dia sanggup dtng beb!!!hehe

ni la teammate aku...tiada yang keding kecuali seorang..hahaha
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
AEROBIK!!!!!
 ni la sukan yg extreme tu!!!naik semput jgak r!hahahaha
 step masih tersusun...!yeah!!!

dorg pndg kaki aku!!!!!!!!!!!!!!!!!hahahahahahahahahaha....aku je yg btol kot!hahaha

mencungap weh aerobik ni...hadoihhhhhhhhh~~~errrr...yg botak tu bkan team aku k...



demikian lah cerita aku mase sukol hari tu...
jenuh gak cari idea nk joget2 ni..hahahaha...ok2..assalamualaikum

No comments: