Followers

Wednesday, August 31, 2011

pertandingan خط

PERTANDINGAN KHAT...
itulah tajuk yang akan saya kupas pada hari ini hadirin sekalian...
wah2!!!..
ko ingat ko dak perbahasan???...
hahaha...
mase sem 1 dulu...
aku ade masuk pertandingan khat...
pertandingan ni terbhgi kpd 2 x silap aku..
satu karya siap n lg satu karya wat on the spot...
aku masuk la karya yg wat on the spot...
ALHAMDULILLAH..
aku telah mendapat kebanggaan sahaja di dalam pertandingan ini tanpa  menduduki sebarang tempat...
SAYA ULANGI..
tanpa menduduki sebarang tempat...*kesat air mata*
usha2 la gmbr ni k...
heeeee~~
 pemenang kedua n ketiga...
SILA KLIK PADA GAMBAR UNTUK MELIHAT DGAN SAIZ YANG LEBIH BESAQ!

tu la pemenang tmpt  pertama merangkap johan,juara dan selanjutnye...
SILA KLIK PADA GAMBAR UNTUK MELIHAT DGAN SAIZ YANG LEBIH BESAQ!

*dua keping gmbr cukup r!hahaha*


No comments: